بلوط مووی

ساخت وبلاگ

لباس عروس فرمالیته لباسی است که شما روز قبل از عروسی برای عکس برداری و … آن را به تن می کنید و فرمالیته عروسی همان روزی هست که شما این لباس را  در تن خواهید کرد. تفاوت این روز با روز عروسی این است که هیچ مهمانی در آنجا نیست و شما تنها یک لباس ساده مثل هر عروس و داماد دیگری به تن می کنید و برای گرفتن عکس های عروسی خود آماده می شوید. در واقع در این روز شما فرصت بیشتری دارید که برای عکاسی آماده شوید و عکس های بهتر و با کیفیت تری از زمان عروسی خود به یادگار بگذارید.

فرمایلته عروسی به چه کار ما می آید؟

قدعدتاً زمانی که شما برای عکاسی و عکس گرفتن زمان بیشتری داشته باشید، می توانید عکس های با کیفیت تر و جذاب تری از روز عروسی خود به یادگار بگذارید. جدای از این موضوع اگر بخواهید همان روز عروسی با لباس عروس و آرایش اصلی تان عکس برداری کنید، ممکن است استرس زیادی متحمل شوید و زمان زیادی را برای این کار بگذارید. اما با فرمالیته عروسی شما با خیال راحت تمام کارهای خود را انجام می دهید و برای روز عروسی با خیال راحت آماده می شوید.

همچنین در فرمالیته عروسی شما می توانید به مکان های مختلفی برای عکس برداری بروید که چنین امکانی در روز مراسم عروسی شما وجود نخواهد داشت.

برخی دیگر از مزایای فرمالیته عروسی به شرح زیر می باشند:

  • در صورتی که عکسی را برای روز عروسی تان بخواهید آماده شود، ادیت و چاپ عکس ها با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.
  • غروب بهترین زمان برای عکاسی است و عکس های هنری خیلی زیبایی را در این موقع از روز می توان گرفت که اگر روز فرمالیته نباشد، این امکان برای شما خیلی سخت فراهم می شود.
  • شما با روز فرمالیه تجربه ای برای روز عروسیتان به دست می آورید و در واقع همه چیز را قبل از مراسم عروسی یک بار امتحان کرده اید! از پوشیدن لباس عروس گرفته تا آرایش و …!
  • روز عروسی ممکن است کلی اتفاق ناخواسته رخ دهد که این مسئله، عکس برداری از شما را مشکل می سازد.
  • فرمالیته عروسی برای زمستان بسیار به کار شما می آید! چرا که در این فصل، روزها کوتاه تر هستند و در نتیجه شما زمان محدود تری برای کارهای مربوط به مراسم خود دارید.
 
بلوط مووی...
ما را در سایت بلوط مووی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلوط balutmovie بازدید : 151 تاريخ : 9 / 8 ساعت:

طراحی ناخن با وسایل موجود در خانه

داشتن ناخن های زیبا برای خانم ها بسیار مهم است به خصوص اگر قرار یک مهمانی در میان باشد . طراحی ناخن یکی از بهترین ایده ها برای تزیین ناخن های تان است. ایجاد طرح روی ناخن برای خیلی از خانم ها کار دشواری است چرا که هیچ تبحری در آن ندارند اما با استفاده از وسایل ساده و راهی آسان میتوان طرحی زیبا را بر روی ناخن ها پیاده کرد . برای طراحی ناخن های تان به جای صرف هزینه های گران می توانید از ایده های زیر الگو بگیرید و ناخن های تان را در منزل طراحی کنید. طراحی ناخن طرح های متعددی دارد که در این بخش شما را با نمونه های ساده ای از آن آشنا میکنیم .

طراحی ناخن

اگر مهارتی درطراحی ناخن ندارید ولی در عین حال نمی خواهید مانیکورتان ساده باشد، می توانید با پیشنهادات زیر طرح های زیبایی را در عین سادگی روی ناخن هایتان ایجاد کنید.


برای طراحی این مدل ناخن ها نیاز به ابزار تخصصی نداشته و با وسایلی که در خانه موجود دارید مانند سنجاق مویی، چسب نواری و خلال دندان دیزاین ها را انجام دهید:

مدل های طراحی ناخن

1. طراحی ناخن دو رنگ به کمک پارچه لیفی

طراحی ناخن

طراحی ناخن های بسیار ساده

2. طراحی ناخن خالدار به کمک سنجاق مویی

طراحی ناخن

دیزاین ناخن های قابل انجام در منزل

3. کشیدن طرح قلب روی ناخن با خلال دندان

طراحی ناخن

ایده های طراحی ناخن ساده

4. دیزاین ناخن عروس با استفاده از پارچه توری

طراحی ناخن

منبع : http://yun.ir/n7fmf2

بلوط مووی...
ما را در سایت بلوط مووی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بلوط balutmovie بازدید : 260 تاريخ : 8 / 8 ساعت: